Letu kullandığım ilk ayımdı. Beklenen tahmini adet tarihime 3 gün var. Normalde pcostum.
Laboquickle test yaptım böyle çıktı.
Ben görüyprum 🥹 siz görüyor musunuz, bu testle öğrenen var mı? Kan ne zaman veriyim? Her türlü cevabınıza ihtiyacım var…
Kuruma gibi durmuyor veya hatalı gibide gelmedi ama eğer öyle gibiyse de söylwyin🥹🥹

