merzel Şubat annesi olacağım sanıyordum ama son haftaya girdik. 40+0 ım tam. Var mı böyle olan başka anneler 😅😭 Bu bebişler niye böyle keyifçi.. 38 görünce doğacak sanıyorduk oysa 🤧Burcu bile değişti yavrumun kova beklerken balık geliyor 😂
yagmurandrmk merzel Mart annesiyim son günüm 7 Mart 😅 ama Şubat bitmeden doğururum derken marta kadar gidecek gibi olması yormaya başladı 😅 cidden 38 son hafta gibi görmemiz yüzünden hep bunlar 😅 sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza 🤲♥️
mommycharlotte merzel 22 mart beklerken şimdi 36. haftamda bebişimi bekliyoruz kolay bir doğum için dualarınızı beklerim🩵 şubat annesi oluyorumm
merzel yagmurandrmk 40 haftaya göre son gün 7 değil mi 🥹 Bana da 20 Şubat deniyordu süre geçince insanın sabrı çok zorlanıyo umarım sizin bebiş siz o kadar bekletmez 😭
yagmurandrmk merzel 40 haftaya göre son 13 gün martın 7. Günü 40 haftaya göre sağlıklı olan doğum zamanının son günü yani totalde 13 günüm var 😅 ve hala gelmek istemiyor 😏
merzel mommycharlotte erkenci bebişlere imreniyorum ya maşallah hemen sizle tanışmak istiyor sanki🥹Haftası da doğuma uygun inşallah kolaylıca geçer bu süreç her ikiniz için de ♥️ Allah yardımcınız olsun darısı başıma🥹
mommycharlotte merzel inşallah bakalım 17. saatteyiz hala tık yok umarım çabucak kavuşuruz🩵 çok teşekkürler🐣🩵