11+6 dan beri kanama sorunu yaşıyorum 1 gece yoğun kanama sebebiyle acilde yattım sonra eve geçtim kanamam azalınca 1 haftadır evde yatıp progestan alıyorum kanamam azalmıltı kahverengiye dönmüştü. Dün doktr kontrolü vardı ultrasonda rahmin üst kısmında kanama alanı duryor yavaş yavaş emicek vücut dedi gece 1 gibi bir anda yine kanama başladı bir ped doldu. Yattım hiç kalkmadan azaldı ama devam ediyor. Bu durumu yaşayan var mı nasıl geçirdiniz?