babyou Tüketici hakem heyetine başvurunca fazlasını geri alıyormuşsunuz her ödeme de mutlaka fiş isteyin vermek zorundalar şikayet ederim derseniz ses çıkaramazlar birde doğum ödemesinin de faturasını isteyin mutlaka en doğal hakkınız bu faturalarla tüketici hakem heyetine başvurun sonra.Mesela devlet 200 tl alacaksınız diyor hastane o miktarın sadece 2 katını almaya hakkı varmış bunu da yeni öğrendim