emosland yenibiranne__ hadi ya hayırlısı diyelim o zaman..Ben şimdilik devlete gidiyorum o yüzden de 2 hafta demişte olabilir😀
emosduygos 5+5 de ilk kez gittim kese bebek kalp atışı hepsini karından gördük ve duydu emin olalım dedi vajinalde dinledi kalbi 3 gün sonra betam 58.400 olmuştu
sanemozky09 emosland o yüzden demiştir oğlumda bana da öyle demişlerdi 5+3 de kese gördük 7+1 de kalp atışı duymuştuk