Kızlar pazartesi akşam 17.00 da iğne yapıldı. Bugün sabah meraktan bir test yapayım dedim çift çizgi görmek için herkes 10-12 gün kesin kalıyor yazmıştı. Yani Prodoctor erken gebelik yaptım o kadar silik çıktı ki buraya atacaktım görünmüyor fotoğrafta o kadar silik. Vücudum dışarıdan sahte hcg hormonunu bile kabul etmiyor sanki sinirlerim bozuldu 😂 normal mi bugün çok silik olması