Bugün 40+2 olduk hala gelen giden yok açıklık sancı nişan yok doktor Salı günü çağırdı nasıl bir yol izleyecek bilmiyorum 41 I bekler gibi ama 42 yi bekler mi bilmiyorum ilk gebeliğim ve biraz korkuyorum süreç nasıl ilerler diye 😔 suni sancı duydum ama fitili burda okudum neye göre tercih ediyor doktor bunu sanki fitil daha hafif suni sancıya göre yorumlardan anladığım kadarıyla merak ettim yardımcı olur musunuz 😌