beyaz12_ 9 yaşından beri panik atak hastalığı ile uğraşıyorum ve öyle böyle değil yani. Hamile kaldığımı öğrendim 7 ay önce be 100 Mg lık paxera efexor gece de 25 lik rexapin içiyordum. Sonra doktoruma sordum ileri derecede (şizofreni hastalığı gibi) bi hastalık değilse içmeni önermem hatta yavaş yavaş bırakmanı bile önermem ama ani bıraktığında da aşırı zorluklar yaşarsın dedi( ölmek isteme,titreme vs.) çünkü dozlar yüksekti. Ama risk almak istemedim. Ve aniden ilaçları bıraktım sonuçta bu ilaçlar illa ki zarar verecekti bana bile veriyor çocuğuma nasıl vermesin. Ve kabus gibi bi hafta geçirdim berbattı ama dayandım. Şimdi 8 ay dır ilaç içmiyorum ve tabii ki panik atakla mücadelem daha da zorlaştı ama o kadar huzurluyum ki yine de. İçim de vicdanım da rahat. Bebeğim içinde benim içinde en iyisi buydu. Bu süreçte kendimi geliştirecek kitaplarda okudum. Sana da tavsiyem doz düşük bile olsa hapı bırak. Sonunda ölüm yok zorlanacaksın ama halledeceksin sonuöta hepsi beynin bi oyunu 🙏🏻❤️