Hmzm65 Kızlar ben yuksek tansiyon nedeniyle bugün hsthneye yattım .açılmam olmaması na rağmen defalarca alttan muayene ettiler .canım çıktı ki ben çok dayanıklıyimdir hatta doğumdan bile korkmaz dim ama bu muayene mahf etti kızlar normal imi bi
mrvnur Hmzm65 bende yüksek tansiyondan dün yattım ama hiç öyle bi muayene yapılmadı. Kaç haftaliksiniz benim ikiz bebekler küçük kalmış 31 haftalik ama 29 hafta ile uyumlu beslenemezlerse erken doğum olacak 🙁((
Rumeysaozcan Hmzm65 bende Doğumdan hiç korkmuyodum Taki alttan muayene olana kadar o korku bana yetti ve pazartesi spinal sezeryan olucam hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻
Gmzmhr Hmzm65 ayni sey bendede.oldu pislikler acilmam yokken banada kac kere alttan baktilar saglam.gittim bi gun.kaldim ciktim yuruyemiyorum bile su an karnim.assa indi su an 35 haftaligim bide nst de sancim bile.cikmadi iki.kere alttan baktilar normal.istiyodum bende vazgctim sezeryan olcam ve ozelde yapcam devletin anca bildigi alttan bakmak sorunun yoksa bile ginede alismislar kolaylarina geliyo akintim yoktu agrim yoktu hepsi var su an develte gitme canim bidaha durumun varsa eger 😔😔
Gmzmhr Rumeysaozcan ayneen bende nromal dusunuyodum ole hayal ettim hep ole istiyodum benide alttanmuayene edene kadar sogudum bende sezeryan olcam canim insallah hayirlsii olur ayni korkuyu yasamisiz 😔
Glshckc Bende bugün karın ağrısı için gittim alttan muayne falan dediler geri yapmadı doktor idrarda protein yüksekliği cıktı
Gmzmhr [bilinmeyen] zorla dogum yaptirmaya calisiyolar zorla suyumuzu getirmeye calisiyolar sanki taşız biz insan degiliz. Kiz 36 inci haftama gidiyorum bu haftama kadaar.isde yaptim hala hareketlerimde.sikinti.yokdu hic bi.skntim.yokdu iki gun once alttan baktiklarindan beri yuruyemiyorum.resmen ya sol.kasigima sanci.giriyo 😔 ozel hastane buldum pazartesi.konusmaya gitcem durumun el veriyosa sakin bdaha gitme devlete 😔 szeryana cok.karisydim ama cocukdan ve canimdan onemli degil bole dusun 😔
Gmzmhr [bilinmeyen] ooff son haftana gelmissin o kadar aci cekmissin keske.daha once bi.hastane doktor bulsaydin ya smdiye almislardi.coktaan 😑 ilk.dogumun normal se buda.normal.olsun dicem.dayan dicem ama nasil.dayancan sende insansin sen blrsn cnm kesin istiyosan hemen karar ver alirlar.seni.hemen sezeryan 2 hafta once oluyo cunki 37.inci.3iinci haftada oluyo dha fzla cekme
Hmzm65 Ben çok istedim bugün alınmayı ama almadılar üstelik verdikleri tansiyon ilacı beni sersemlestiriyor
Miniminilina Uzman bir doktor alttan baktığında hissetmiyorsun bile.bunları yapanlar ya toy ya da denyo.insana ,hastaya saygıyla başlar herşey..korkmayın kızlar,canımı yakıyorsun daha yavaş olmalısın diye uyarın.dik gidince tırsıyorlar.tecrübeyle sabittir 👍🏻
Blgoez Hmzm65 kendimi kasmadigim sürece acimiyor hamileligin bir parcasi oldugunu düsündügümde kendimi rahat birakiyorum
meltemleung Bnde 31.haftamda alttan bakti iyikide bakti rahim agzim kisaymis erkn dogum olsbilir diyehemn progestorn hormonuna basladi. Bnde herhangi bi aci olmadi bakarken kendinizi kasmayn rahat birakirsaniz daha rahat oluyor bide normalde hamileykn esinizle iliskiye girmemezlik yapiosaniz oraniz kapanabilio doktorlar iliskiyi oneriyor normal dogum icinde katkisi oluyor ..