Ağustos aynda ilk aşılamam pozitif olmuştu ikizlere hamile kalmıştım. Ekim ayında kaybettim maalesef. Şu an Femara kullanıyorum Salı kontrolüm var ona göre aşılama olacağım tekrardan inşallah hayırlı haberler alırız hepimiz 🤲🏻 bende çok heyecanlıyım ilki tutmuştu inşallah Buda tutar 🙏🏻