Gece 3 te ıslandığımı hissedip uyanmıştım,üstümü değiştirip 1 saat evim içinde yürüyüş yaptım,pilates topunda zıpladım fln sancı-su olmayınca yatmıştım. 6 da tekrar ıslaklıkla kaltım,bu sefer bir miktar kan da vardı. Doktorumu aradım kan da varsa duşunu al hazırlan gel demişti. İlçeden il merkezine gittik. Gittiğimde kontrol ettiler hiç açılmam yoktu,saat 11.00 e kadar bekledik su damla damla gelmeye devam etti ama hiç açılmam olmadı,sancım yoktu. Suni sanı mı sezaryen mi dedi doktorum ben sezaryeni tercih edip doğum yaptım