Ay hiçbişey olmaz korkmayın ben de 9-10 haftalarda çok kötü grip oldum doktor 8 saat arayla 2 şer tane içerek 8 parola kadar içebilirsin günde demişti şok olmuştum 1 paroldan hiçbişey olmaz ayrıca kendi doktoruma gittim öksürük şurubu ve gargara vermişti istersen bi doktorunada danış