Uykumdan uyandım tuvaletim vardı temizlendikten sonra yine bir şeyler akmaya başladı akıntı gibi. Sildim 5 dk sonra bir anda yine aktı, sildim yine aktı. Şuan gözlemliyorum oturdum artık. Bebeğin suyu olabilir mi? Sızıntı gibi ama tutabileceğim şekilde değil. Renksiz bir şey. Doktorum klinik doktoru. Hastanede buluşsak doğumu başlatır. 40+2yim. Acaba öncesinde su mu değil mi öğrenmezmiyim turnusol kağıdını falan burdan duymuştum sanki bir ara