İyi geceler kızlar. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. 39+4 deyim. Cuma akşamı nişanım geldi. O günden beri adet gibi kanamam oluyor. Doktora gittim herşey normal şuanlık açılmanda 1 cm dedi. Aradan 1 gün geçti sancılarım çok şiddetlendi kontrole gittim ama açılmam 1 günde sadece 1.5 cm e gelmiş yani hiç. Artık sancılara dayanamıyorum kafayı yicem napabilirim kızlar?