Merhaba hamişler 💐
Hamileliğimin başından beri kontrollerimi edirnede yapıyorum . Hamileliğimi ekol hastanesi Berna ceylan da öğrendim ama o kadar memnun kalmadım ki bir daha asla gitmedim 6. Aya geleceğiz özel klinik olarak Aydın kayaya gidiyorum çocuğa ilgisinden çok memnunum fakat acil bir şey olduğunda ulaşamıyorum randevum yoksa akşam saatiyse şehir dışında oluyor ve özel Trakya hastanesinde herhangi bir doktora yönlendiriyor kanama sebepli bu tip bir durum yaşadım ve gece 2 de Asuman hanımı çağırmak zorunda kaldım Asuman hanımın ilgisi stabildi yaptığım harcamaya asla değmezdi gece geldiği için hemşirelere gece tarifesi mecbur gelicez tarzı konuştu yüklü bir Mevla aldığı için ve ben bebeğimin derdinde bunu duyduğum için çok kırıldım bunun yanı sıra Aydın kaya doğumu özel Trakya hastanesinde yaptırıyor ve bu hastanenin hemşireleri toplama kampı gibi berbat 2 günde her yerimi mosmor yaptılar bu kişiler sezeryanda olsa normal doğumda olsa bana dikiş atacak olan şahıslar ve bu korkunç
…. İşin sonuna gelirsem pazartesi kesinlikle kontrole gitmem gerek öneri olarak ekoldaki profesör ali beyi duydum giden var mıdır yada başka bir doktor önerisi olan var mıdır çok zor durumda kaldım tecrübesi olan paylaşırsa çok sevinirim idrar yolu enfeksiyonum var takip edilmesi gerekiliyor