minnakanne12_ Kızlar an itibariyle 31 oldum ama 2 hafta ileri gidiyor kilo ve gelişim olarak ve çok sık kaslı ağrılarım var mg kullanıyorum ama çok fayda vermedi gibi benim gibi olup dogumu erken olan varmı
medisinbebisi minnakanne12_ 24.haftadayım benimki de 2 hafta önden gidiyor. Ben de suan mg kullanıyorum ama faydası yok, suyum da fazlaymış. Erken doğum riski olabilir diyenler oldu emin olamadım
Fatmanur_0416 minnakanne12_ benim de 29.haftadan beri 2 3 hafta önde 35+5 oldum bekliyorum doğurmadım daha 😅
maco61 minnakanne12_ ya eltime böyle dediler 2 hafta ilerden 3800 doğar ama 2900 doğdu😂 artık buna inanmıyorum yaa nasıl ölçüm yapıyolarki anlamadım.
aslihanzumra Benimde iki hafta önden gidiyor bugün 38.haftaya girdik erken doğumu henüz tetiklemedi bende gebelik şekeri oldugu için önden dedi gelişimi doktorum erken doğum riski yüksek dedi olmadı şükür sezeryan için 38+3 e gün verdi ikinci sezeryanım olacagı için
Fatmanur_0416 minnakanne12_ ay hiç sorma dün 2 saat dışarı çıktım halen her tarafım ağırıyor ya acaba doğursam daha mı az zorlanırım diye düşünmüyor da değilim açıkcası 🤣 kaç haftalıksın bebişim kilosu boyu kaç
minnakanne12_ Fatmanur_0416 valla daha gitmedim kontrole 1 hafta sonra gidicem en son 1350 di sindi bilmiyorum çalışamaz raporu alacağım o zaman ne cıkcak bakalım aydan aya gidiyorum kontrole
minnakanne12_ maco61 valla kızımdada iki hafta ileriydi Buda öyle demekki ya ektiniz ya doktor yalan dedi🤣
symdkci Benim de bebeğim iki hafta önden gidiyor, ama erken doğum riski yok diyorlar bilmiyorum. 35 haftalık olduk. Rahim ağzı uzunluğum iyiymiş çünkü. Sadece kilosu çok artarsa normal doğum zorlaşır dedi doktor
minnakanne12_ symdkci zaten sezeryanlıyım ama beni çok zorluyor işte bide iç karnım dar direk kendini dışa veriyor
maco61 minnakanne12_ artık bilmiyorum ki😁 benim kızım özelde 2 hafta geriden geliyordu 3500 doğdu sözde benimki ilerde ilerde dedi 2900 doğdu😁 şaşırdık yani😂 o yüzden sağlıklıysa tabi ileri geri pek şey etmiyom