Madeinpelinn Benim planlı olacaktı ama bebiş erken gelmek istediği için hazırlıksız yakalandık. Önce NST’ye girdim sonra ultrasondan bakıldı ve açıklık kontrolü yapıldı. Açıklığım çıkınca da acilen yatış işlemlerim yapıldı giyindim beni ameliyathaneye indirdiler spinal iğnesi yapıldı, sonda takıldı. Yaklaşık 10 dk sonra bebek doğdu. Benim de yarım saat sonra ameliyatım bitti odaya çıkardılar sonra bebeğimi getirildiler. Beni odaya getirir getirmez karnıma kum torbası koydular. Habire serum yapılıyordu (antibiyotik, ağrı kesiciler vs) 5 saat sonra yürümeye başladım
Aklımda kalanlar bunlar