smyegk Onbeşinci haftadayım idrar yolu enfeksiyonundan dolayı antibiyotik kullanıyorum bu durumu yaşayan var mı
Elisa0110 smyegk bende olmuştum doktor tek kullanımlık toz ilaç verdi içtim iyi gelmişti sizin enfeksiyon yüksek sanırım
Mine1 smyegk 36.haftadayım ve maalesef bende de varmış Antibiyotik, çözünen toz ve dut başladım bugün daha rahatım Çok önemli dikkat etmek lazım erken doğum ve düşük riski oluşturabilir doğum anında sancıların şiddetini katlandırabilirmiş
smyegk İçtim iyi geldi iki gün bişey yoktu şimdi yine hafif kan lekeside var yanmamda çok arttı sık sık idrara çıkıyorum
saadetsrmt Bende de protein kaçağı çıktı 1.1 doktor 24 saatlik idrar tahlili toplamami istedi tekrar çıkarsa yatış veririm dedi bende şuan 33 haftalığım
Mine1 1-Sabah akşam Beyaz dut kurusunu bir bardak suyla kaynatıp için taneleride lezzetli olur. 2- sarımsak bal limon kürü sabah akşam ama sarımsaklar bıçakla ince ince doğranmış olacak ezilmiş değil.