Benimde gebelik şekerim var ilk bebeğimde iri değildi ama mecburi 36+6 da sezaryanla alındı bu sefer 4 Mayıs normal doğumu ama doktorla konuştum 24 Nisan’da alırmısınız diye o zamana bırakamam dedi halbuki 38+3 gün olacaktı günü riske atamam ikinizi dedi ama gün vermedi ilerleyen vakitlerde bakarız dedi 🥹ve normal gidiyor haftasına göre bebeğim 🫠