tüp bebekle ikiz hamile kalınca insan kucağına sağlıkla alabilmek için tüm paralarını harcayabiliyor keşke risksiz bir gebelik ve doğal bir gebelik yaşayabilseydim belki sizin gibi konuşabilirdim ama yine de Rabbim evlatsızlıkla sınamasın insanın gözüne para gelmiyor ne yazık ki