Iyikilerim Arkadaşlar hiçbir sağlık guvencem yok sigortadan yararlaniyordum kapattım hastahaneye gidicem analık hakkım var midir hangi numarayı aramam gerekir
Eda0509 Iyikilerim bir yeri araman gerekmiyor canım. hastaneye gittiğin de sekretere söyle analık hakkından yararlanicam de. Hiç bir ücret ödemezsin 😊
Eda0509 Iyikilerim yok canım aramıyorsun bir yeri 😊 benimde sigortam yok bende yararlaniyorum. Ondan biliyorum 😊