@penbe_karisi iyi akşamlar bebeğiniz küvezde kalmış galiba enfeksiyon değeri kaçtı kaç günde düzeldi bende perşembe günü doğum yaptım bebeğimde enfeksiyon çıktı şuan küvezde 2 düşük sonrası ilk doğumum tedirgin ve serklajlı bir gebelik yaşadım şimdi böyle olunca lohusayken daha zorlanıyorum cevap verirseniz çok sevinirim 🙂