yani on gunluk bir surecim var onumde hamileligimin sonlarindayim. bebegim makat gelis kaldigi icin doktorum sezaryeni uygun gordu onun da benim de sagligimiz yerinde cok sukur ama hayatimda hic ameliyathane gormedim bile ve panik atak gecmisim var ne hissederim nasil hissederim cok tedirgin oluyorum. ister istemez aklima sadece kotu senaryolar geliyor