Sennu Nasıl hissediyorsunuz ? Sabahları ağrılarım oluyor benim hafif hafif adet sancısı gibi inşallah vaktinde alırız kucağımıza meleklerimizi🙏🏻🙏🏻
Zeynebrima Sennu Benimde 35+4 ara ara sancılarım tutuyor kasıklardan 🤲🏻 Nstde çıktımı sizin ağrı ? Bide eskiye göre daha yorgunum 🤭
Oglum 35 +0 haftasinda bugün biraz sanci gibi oluyor bazen hareket etmiyor gün içinde genelikle sizde durum nedir
Sennu Oglum bir iki hafta önce hareketleri az gibiydi şimdi hareketli ara ara hareketleniyorlar ara ara azaltıyorlar 😂😂
tbnck 35+3 kasık ağrılarım oluyo bide bacak krampları çoğaldı yatakta zor dönüyorum çabuk yoruluyorum bide
Zeynebrima Sennu benimde çıktı valla benimse öyle hareketli baya 😬😬 ne zaman uyuuyor bilmiyorum doktor sana dedi mi hiç erken doğum gibi ? Bende yarın kontrol var sorucam doktora nst
Sennu Zeynebrima yok birşey demedi benimde yarın kontrolüm başlıyormuş zaten genelde bu haftalarda ağrı hayırlısıyla sağlıkla zamanında gelsin bebişlerimiz inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻