sweatmother Bebeek_12 kesinlikle kullanın yenidoğan çok kusuyo 2buçuk ay ful onda yatırdım içim rahat etti hem de reflüyü önler ebebekden almıştım ben
hariboom Bebeek_12 bende oğlumda almadım yatağının altına yastık koymuştum eğim için birde anakıcağı almıştım ev için oda eğimliydi
Bebeek_12 sweatmother benim bebeğim 53 günlük ve çok kusuyo büyük ihtimalle reflü var. Bazıları gereksiz diyo o yüzden kararsız kaldım
ysm22 Kızımda kullandım hatta kafa şekli için falan kavisli kiraz çekirdekli baya iyiydi şimdi nasipse yine kullanicam aldım tekrar e bebekte indirimdeydi işe yarıyor gerçekten
girlll ysm22 ben de aldım ama bu kiraz çekirdeği torbasını nereye koyuyoruz nasıl kullanıyoruz anlamadım, rica etsem bilgi verir misiniz?
beyzzsenturkkk Bebeek_12 yatağın baş kısmının altına battaniye katlayıp koyduk üstünde yatak vardı yani hafif eğimli yattı her emzirmede çeviriyordum çocuğu başı düzleşmesin diye sağa sola yatırdım o kadar
hariboom Bebeek_12 evet yatağının altına çocuk yastıksız olucak veya direk eğim verilen yataklar varmışş öyle alıcaksınız :)
Almirolie Bebeek_12 aylarca kullandım alınması gereken birşey en azından kafam rahat uyuyordum aklım kalmıyordu
ElifBD Bebeek_12 bebeğim düşük kilo ile doğmuştu 4 ay bitene kadar kullandım koltukta yatakta bi yere gittiğimde hep yanımda
sarilale123 Bebeek_12 ben, kesinlikle alın. Gece kussa Allah korusun boğazında kalsa diye çok korkuyordum. Çok rahat ettik biz alınca