28 haftalık olduk 18 Mayıs doğum gözüküyor yeni doğan takımlar geneli uzun kol oluyor onlardan aldım 4 tane ama bunun sadece bir tanesi tam takım penye örtüsü olanlardan zıbınları kısakol aldım , alt olarak ince patikli altlar tulum aldım yine şimdi hava sıcak olursa klima açılır illaki normal kıyafet giydirilir hiç olmamasındansa birer tane her şeyin olması daha mantıklı gidipte polar almadım tabi