atabeyinannesii merhabalar, bu sübyan konusunu bana da söylediler çok önceden ama benim durumum çok çok ağrılı adet geçirmemdi, yengem söylemişti bu olabilir diye. Dört yıldır evliyim ben de bi kere aşılama oldum olumsuz, ilaçlar vs kullandım yumurtalık rezervim de kimi doktora göre iyi kimine göre düşük, bu ağrıdan dolayı çocuk olmuyo diyenler de oldu ama sanmıyorum çünkü lise yıllarımdan beri çekiyorum, ailede sadece ben böyleyim, kız kardeşlerimin allah bağışlasın ikişer tane çocukları var ve adet dönemleri hiç benim gibi geçmiyodu, bu ağrı için hamelya diyolar ondan yaptırdı önce kaynanam sonra kendi annem rabbim günah yazmasın ama bi etkisini görmedim ağrı aynı ağrı, gebelik de olmuyo, insan gidip gerçekten bi hocaya akıl danışmak istiyo ama hiç böyle bi tanıdığım yok, bazen aklıma gelmiyo değil bişi mi var acaba diye ama sonra da amaaan benle kim uğraşsın diyorum