eceekici benim 11 Ocak son adet tarihimdi adetim 3 gün gecikince test yaptım pozitifi görünce ertesi gün kan verdim 13 şubat Cuma betam 1046 çıkmıştı 16 Şubat Salı doktora gittim 5 haftalık olduğunu söyledi doktor sadece keseyi gördük..2 hafta sonra gel kalp atışlarına bi bakalım dedi..İnşallah gidince duyarız geçmiyor artık günler bana