Geçende post açmıştım 1hafta sonra 3ayini bitircek oğlum kizlar geçen dediğim gibi boğazında sanki nefes alırken sanki boglacak gibiydi tahlilleri temiz röntgeni sıkıntısız nefesi iyi demişti doktor. Ama nefes alırken resmen horlar gibi ses çıkartıyordu 24subatta kontrolü var bebeğimin ama 3gundur bebeğimi yan yatirdugimda o ses cikmiyo rahat rahat uyuyo ama sırt üstü uyuyunca sdc o ses cikiyo bir teyze baktı dedi bunun boğazında ete benzer bişey var ondan ses cikiyo yan yatır ses çıkmaz bebeğinin birşeyi yok dedi korkma acaba geniz etimi yoksa orda iki aydır biriken balgammi sorun çıkartıyor o sesle anlamadım