Bumah benimde kizim bir süre öyleydi. Cok bekleyin iyice dalsın serçe parmaginizla hafifçe çekin. Belim ağrırdi valla. Ona da alıştı. Sorun kalmadı. Ama cok tatlı oluyorlar:) emzik almadi kizim daha iyi oldu birde onu bıraktırmak var oyle birseyimiz olmadi. Ağlatmayın sakin cok kucuk güvenli bağlanması lazim. Ağlaya ağlaya uyur demeyin olmaz oyle birsey çaresizlikten mi uyusun yani. Tavsiye etmiyorum cok okudum bunla ilgili ben.