iremkelleci Merhaba hanımlar ben Karabük’te yaşıyorum burda araştirma Hastanesi’nde doğum yapan var mı merak ediyorumm
mervein14 iremkelleci araştırma hastanesinde değilde ilk doğumumu medikarda yaptım çok memnundum 2. bebeğime hamileyim yine orada yapacağım inşallah. araştırmada memnun olanda var olmayanda
Dilanern iremkelleci merhaba ben ilk çocugumu orda dogurdum şimdi ikinciye hamileyim inşallah yine orda yapıcam bazı sorunlar dışın da genel olarak memnun kaldım
iremkelleci suna_ulusoy devlette meltem durmuşa gidiyorum arada medicara gidip kalp atışını dinliyorum ordada Hatice başar
nazlnur Eğitim araştırma hastanesi eskisi gibi değil şartları şuan çok güzel sancı odasında doğum yapıyorsunuz tek kişilik refakatçide oluyor ebelerde tecrübeli iyi çoğu kişi memnun bende orda takipliyim doğuma çok az kaldı
nazlnur iremkelleci gebe okuluna katılırsanız size doğumhaneyi gezdiriyorlar ve ebelerle tanışıyorsunuz
suna_ulusoy Bende araştırma hastanesinde muhlis han durmuşa gidiyorum gebeliğimin çok başındayım 2kez gittim hoşuma gitti gibi