mrz_1 Adetime 5 gün kala pembe akınt geldi 2 gün boyunca peçeteye silince devam etti bugün adetime 3 gün var sabah ilk idrarla yaptım 5 dk içinde silik çizgi çıktı! Sizce varmıdır [https://imgyukle.com/i/SRWdF8](https://)
mrz_1 İlk başta bende var diye sevindim de çok silik olması acaba bozuk vs olabilirmi dedim ama regl tarihimede 2 gün var ondan dolayı olabilir dedim tam yükselmemiştir vs
kelebek_2 mrz_1 reglime 3 gün kala verdim kan testini 70 çıktı sendr ver çıkar büyük ihtimalle diye düşünüyorum