Kızlar biraz tuvaletimi yaparken kendimi zorladım kabız gibiydim afedersiniz dünkü kontrolde doktorum bebeğin kafası aşağıda demişti pelvise çok baskı yapıyordu zaten az önce tuvalette peçeteye birkaç damla kan geldi ama vajinada tahriş mi oldu yoksa acaba nişan mı diye düşündüm. Sizce ne olabilir?