ecemg8 Merhaba şehir hastanesinde doğum yapanınız oldu mu ya da yakın çevrenizden duyduklarınız var ise yazabilir misiniz
tanis ecemg8 kardeşimin eşi yeni doğum yaptı orda . Size tavsiyem bebek alt açma örtüsü ve hasta bezi yanınızda götürün istiyorlar. Odalar falan rahatmış . Normal doğum yaptı .