BMA geçmiş olsun öncelikle,hangi doğum senin ve bebeğin için daha hayırlı olacaksa o olsun normal diye diretme bence ben ilk bebeğimde ne sancım vardı ne suyum geldi hiç bir belirtim olmadı günüm geçti 22 saat suni sanci sonrası açılmam ilerlemedi sezeryana alındım ama kendi adıma söylüyorum iyiki sezeryan olmuşum hemen ayağa kalktım çok rahat olmuştu