merveasdf Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur sizi çok iyi anlıyorum bende üç yıldır bebek sahibi olmayı bekledim Rabbim bekle kulum en güzeli seni bekliyor dedi çok şükür hamileyim şuan daha küçük keseyi yeni gördük 🥲🤲🏻 sizi çok iyi anlıyorum daha önce hiç bi evladımı toprağa koymadım ama empati yaptığım zaman gerçekten içinde yanan kor ateşi hissedebiliyorum bu yüzden de Rabbim size sabır versin ama umudunuzu asla kaybetmeyin bir kapı kapatan Rabbim en güzelini hazırlıyordur sizin için emin olun 💕🌸❤️