annelina yok hic bi test yaptırmadım 2.de brnde öyledim bi kızım bi oğlum var bu bebişde erkek 26 sında randovum var tam 24 haftalık olucaz bakalım kac kilo olmuş bu bebek harkaetleri cok sık oldu icin icm cok rahat diyer 2 gebwliğim 1 gün haraket eder birgün etmezlerdi korkuyordum bu sürekli haraket halinde bide istemedim ni gebelik di allaha şükür nasip etti ama 2 cocuğumda cok kücük biri 2 biri 5 yaşında bende 26 yaşşındayım kendimi yetersiz hiscediyor gibi oluyorum artık korkuyorum ya iyi bakmasam diye ben dört dörtlük bakmaya calıştım cocuklarıma birini eksik bırakırmıyım fark etmden diye artık heycanda kalmıyor tek korku var birde başta yoktu ama yaklaştıkca doğum korkum artıyor cocuklarımı kime bırakırım bensiz durmazlar hrp ağlamaklı oluyorum annelik cok zor gercekden cok zor