masalvepoyrazinnesi çocuklarda solunum bi anda kötüleşebiliyor, bir daha götürün isterseniz yarın. Geçen sene 2 yaşındaki kızımı aynı balgamlı hırıltılı öksürükle götürmüştüm sabah doktora bişey yok demişti, akşama solunumu bayağı kötüledi ateşi yükseldi tekrar götürdüğümde zatürre teşhisiyle yatış vermişlerdi maalesef. Çocuk işi bu bi anda kötüleşebiliyor ve annesi olarak gidişatı rahatsız ettiyse sizi muhakkak tekrar götürün 🙏🏻