34+2 de doktorum sezaryen planladı. Nst de hafif sancılarım vardı iki haftadır ama ağrı hissetmiyodum kasılmalarım vardı sadece. Doktor son kontrolde bebeklerden birinin pek kilo alamadığını (biri 2100 diğeri 1900) söyledi. Kilosu az olan bebeğim üç haftadır neredeyse 1800-1900 arası. Bu durumda sezaryene alınan var mı? Doktor bebek kilo almıyosa en sağlıklısı doğması küvezde bakılması dedi ama çok korkuyorum küvez ihtimalini bilerek doğum yapacak olmaktan