İyi akşamlarrr biz bugün 7+1 olduk aşırı mide bulantım var ilaçla iyi kötü ayakta duruyorum ama hiç iştahım yok hiçbişey yiyemiyorum içim almıyor eşime pişirdiğim yemeğin tadına bile bakamıyorum çok kötüyüm acıkınca da bulantılarım artıyor napıcamm 🥲🥲