Sonyaazz Ben yaptırmıştım. İğne olur gibiydi acısı. Dayanılmayacak gibi değil. Kısa sürede bitiyor. Sonrasında muhakkak dinlenin, 10-15 dk süreyle bile ayakta kalmamaya çalışın ilk birkaç gün. Eğer şu gelişi gibi bir şey olursa çamaşırın fotosunu çekin, bunu istiyorlar. İdrar olmadığından emin olun. Doktora gidin. Benim böyle bir sürecim oldu, el kadar su gelişi oldu ama ayakta kalmıştım. Progestan vermişti doktor, suyunda azalma yoktu neyse ki.