Kubusnnn İyi akşamlar kızlar ben tarlusal kullandım adet olmadım hamilede değilim doktor Promester iğne yazdı 100 mg dün ve bugün vurdurdum adet bekleyeceğim şimdi pcosum var bu iğneden yaptıranlar var mı?? Kaç günde adet oldunuz :(
buse76 Kubusnnn Promester iğneyi ben hamileliğimde kullandım 18. Haftaya kadar düşük tehlikesi olmaması için verdi bu iğnenin adetle alakası varmıymış ilk defa duydum
Kubusnnn buse76 bende tarlusal ile adet olmadığımı söyleyince verdi adet için kullanan birisini bulamadım forumlarda :/
Kubusnnn buse76 bana da 2 gün 2 ampul aynı anda dedi hep hamilelikte kullanılmış içindeki kağıtta da adet düzensizlikleri için kullanıldığı yazmış ama kullanan birisi var mı diye yazayım dedim :(
buse76 Kubusnnn dediğim gibi Cnm ben hamilelikte kullandım adet görmek için kullanan var mı bilmiyorum