merhaba kızlar düzenli ilişkimiz var bebek istiyoruz tekrar folik asit kullanıyorum reglime beş gün vardı bir damla pembemsi kan gördüm ped taktım iki gün boyunca birşey yoktu adetime üç gün kala beyaz bir mendille sildim yine böyle beze biraz deydi kaset test yaptım tek çizgiydi ped taktım yine birşey yok az önce böyle yine sildim azıcık pembemsi bezde göründü reglime bir gün var sırtım çok ağrıyor akıntım da çok fazla ilk gebelikte hiç böyle birşey yaşamadım bilgisi olan kızlarım yardımcı olur musunuz 🫠❤️