bsrkrskl Kızlar gebelikte benim gibi demir eksikliği olan ve yükselmeyen var mı ya da önerebileceğiniz bir ilaç ?
bilmemben bsrkrskl solgar gentle iron duydunuz mu bilmiyorum ben bu markayı kullanıyorum 12 ydi yakında kan vercem ins yukseltmistir
babymom20 bsrkrskl gyno ferro sanol kullanıyorum 2 haftada 7 den 18 e çıktı daha önce ocean C vitaminli olanı kullandım ama bir işe yaramamıştı bide çay ve süt ürünlerini tüketmiyorum demir ilacı aldığımda tahine limon sıkıp tüketiyorum o da demiri yükseltiyormuş
yakamoz__ bsrkrskl en iyisi serum taktırmak. Hamilelikte de yapılıyor ama hastanede takılması lazım alerji gelişme riski var. Ben her sene taktırıyordum en son seferinde alerji yaptı 🥲 ilaçla da toparlanmıyor değerim. Serum hemen depoları dolduruyor
bilmemben bsrkrskl tabikide ama 1 ayda bile kendimde gözlemlediğim saç dökülmesi durdu tirnaklarm kırılmıyor halsizligim de geçti
meelltteemm babymom20 bu ilacı ne kadar sürede kullandıktan sonra degerınız bu şekilde yükseldi acaba
tugcelice07 bsrkrskl ben damadan serum aldım 3 tü demirim gebeliğin sonuna kadar ilaç kullanmama gerek kalmıyor
eminemirr tugcelice07 doktorunuz gerek duyuyor dimi buna devletteki doktor oralı olmadı sürekli takipli olduğum özeldeki doktorumdan isteyeceğim haftaya benimde çok düşük ilaç kullanamıyorum, özel bir serum devlet karşılamıyor diye biliyorum
cansels bsrkrskl bsrkrskl bende damardan demir yüklemesi yaptım ilaçla hiç yükseliyordu 3tü şimdi çok şükür 58 oldu tüp bebek yaptırmadan önce takviye aldm kansızlık herşeyi etkiliyor
bsrkrskl cansels o zaman bende damardan yaptırayım bi koltuktan diğer koltuğa geçince bile soluk soluğa kalıyorum
cansels bsrkrskl kesinlikle yaptırn çok iyi gelecek ama doktora danışın gebelikte sıkıntı olur mu olmaz mı diye
nyra bsrkrskl benim ferritin hep 4-6-8 bu şekildeydi dönem dönem değişiyordu gebelik öncesi. Gyno ferro sanol kullanıyorum düzeldi. Başka ilaçlarla etkileşime girmemesine özen gösterin ben sabah tiroid ilacı kullandığım için demiri gece yatmadan önce kullanıyorum
eylusko bsrkrskl benim de 7 gunde iki tane demir ilacı kullanıyorum yükselmiyor. Dün doktorum bisey olmaz dedi çünkü hgb hct felan normal.