fatmaemc tıp fakültesinde randevum vardı detaylı için vermişlerdi dur dedim bi gideyim memnun kalmazsam özele gidecektim 1saate yakın nerdeyse,herseye ince ince baktılar şükür normal çıktı bidahada başka yere gitmedim ama arkadaşım hiç memnun kalmamış amniyosentez yapcaz illa diye tutturmuşlar bebeğin tek kolu kısa gibi down gibi bi sürü şey söylemişler sonra o özele gitti hersey yolundaymış sağlıklıda doğdu bebeği başka devlet hastaneleri bakmıyor diye biliyorum