aks6020 Kızlar özelde veya devlette hangi doktordan memnunsunuz İnova mehmet boz memnun kalmadım lütfen bilgilerinizi aktarır mısınız arkadaşlarım 🩵
ebrudefnee aks6020 ben devlete gidiyorum bi kaç farklı doktora gittim bazen aynı doktora randevu bulamadığımdan memnun kaldığım doktorlar vardı
dilara_kcz aks6020 inova - Fatma Betül Şahin hoca.. aşırı memnunum. hanım hanımcık bir hanımefendi ve detaylı bilgi veriyor hiç surat asmadan. rahatlıkla her şeyi sorabiliyorsun
Mervoo6 aks6020 canım devlette meryem gümüş ve ceren atılgan çok iyi özeldede aksaray hastanesinde fatih bey tavsiye ederim çok iyi
1994ozay aks6020 ben şuan devlette Meryem gümüşe gidiyorum. Meryem bekmezciyi beğenmedim özeldede inovada Fatma Betül şahin ona gidiyorum ama doğumum inovada olacak nasip olursa
aks6020 ebrudefnee kimdi acaba doktorlar İnova Mehmet boza gittim 1 ay önce tüp bebek dedi şimdi hamileyiwm
ebrudefnee aks6020 Meryem gümüş, Meryem pekmezci ve ilknur hanım vardı soyadını hatırlamıyorum bunlardan memnun kaldım
zeynepctk aks6020 maya da nur hilal, özel Aksaray da Fatih Demirci, devlette Meryem gümüş ve Meryem bekmezci
aks6020 Kızlar maya nevres hanım hakkında bilginiz var mı onu da çok Duyuyorum sert ama bilgili diye aslında bana bilgili bir Lazım pıhtılaşma sorunuma devlette biri dedi iğneye gerek yok biri dedi yatkınlık var o yüzden bi nokta atışı yapmam lazım
ilginay aks6020 bende de pıhtılaşma genetik olarak varmış devlette yaptırdım kendi doktoruma coraspirin öneriyorlar daha erken haftaları iğne başlatıyorlar ben 33+2 olduğum için sadede aspirinle devam (bu testlerde öğrendim pıhtılaşma sorununu bebeğimde 2 hafta gerilik vardı o yüzden yapıldı )
ilginay ben Ortaköy’de oturuyorum Aksaray devlete gitmedim uzaklıktan Kırşehir’de selin mutlu var ben ondan çok memnunum çok ilgilidir Mehmet boza da gittim detaylı ultrason için bence çok pahalı 4500 tl ye yaptırdım
sematckn aks6020 İnova Fatma Betül Şahin var ondan çok memnundum ama bebeğimde kalp anamolisi olduğu için devlette doğum yapmamı önerdi Meryem gümüş Esra Göktaş Meryem bekmezci bunlardan ben çok memnun kaldım hatta yavuz Çimen var oda çok iyi bir doktor