mehtapkonak 38 haftalık hamileyim en son doktor kontrolünde açılmamım olmadığını bebeğimin haftasına göre önde nişanım dün geldi ama açılmam hala yok ne yapmalıyım sizce açılmamın olması için
tazenne Bende 38+1 ım şu an. Ptsi kontrole gidecem. Normal doğum istiyorum ama açılma filan benim de henüz yok. Napsam acaba bu pilates hareketleri filan mı yapsam diyorum ama korkuyorum da
BurcuMusti3107 tazenne doktor doğum başlatmak için korumasız birliktelik öneriyor bende deneyeceğim şuan 36+2 yiz 37 den sonra deneyeceğim
mehtapkonak Cuma günü çstı muayenesinden çıktım 1 saat sonra kan geldi o korkuyla tekrar gittiğimde her şey normal nişanın gelmiştir dediler ilişki tavsiyesi önerdiler ayıptır söylemesi ilişkiyi denedik ve eşimin dediğine gmre biraz olsun geniş dedi