Merhaba iyi akşamlar umarım iyisinizdirr🫶🏻 bugün hastane kontrolüm vardı 17 haftalık oldm cinsiyeti görmek istedik ancak ultrason aşırı bulanık olduğu için doktorda göremedi ama bı çıkıntı göremedim dedi detaylı ultrason için başka hastaneye yönlendirdi ve yani kesin değil ama %70 falan kız dedi sizce yanılma payı olur mu?