aprilbaby evet vardı malesef en başından beri 11 de kanama sonrası hep sıkıntılıydı en son 30. Hafta ,25 çıktı ztn 34 e yakınız dedi sıkıntı yok 32 de progestanı bıraktırdı 34 de magnezyumu bırak dedi şuan 33+1oldum ay sonunda 34 olcam nst başlıycaz 37 de çatı muayenesi yapıcak ama 20 Mart tam bayram günü oluyor bayrammdan önce yapar herhlde bayramın denk gelmesi de sıkıntı oldu bakalım benim ilk olduğu için doğum şekli belli değil ne zaman gelirde artık çok heyecanlı inşallah sağlıkla kucağına alırsın🥰