ssslk 14 haftalık gebeyim doktora gittiğimde doktor bebeğin suyunun biraz az olduğunu söyledi aranızda bunu yaşayan varmı nasıl ilerlediniz bu süreçte
tazenne Bol bol şu iç canım. Günde 3 litre şu iç. Ama böyle yudum yudum iç. Havuç ye ya da onun da suyunu iç. Başka yapacak bişey yok. Ama su ile düzelir endişelenme